Présentation Quai20 (Kévin Vanit)

Vous êtes nouveau ? Présentez-vous c'est toujours plus sympa!
Avatar du membre
Quai20
Messages : 5
Enregistré le : 01 juin 2020, 05:50
Prénom Nom : Kevin Vanit
Ville : Noisy-le-Grand

Salut à tous,

Je viens ici parce que je cherchais un championnat sur R Factor 2 et je suis tombé sur une rediff' d'une course de V8 donc je me suis dit porqué no ! Surtout que c'est des voitures que j'aime bien et avec lesquelles j'ai beaucoup roulé. (notamment sur le championnat des VRC sur Assetto Corsa contre un certain J. Hermann que vous connaissez peut-être)




Je pratique le simracing depuis 3 ans maintenant et je roule principalement sur assetto corsa premier du nom, même si mon TS PC me sert à rouler sur à peu près tous les jeux qui génèrent un semblant de force feedback. Voilà voilà :icon_e_wink:

J'en profite pour glisser une petite pub pour ma chaine youtube que je reprendrais un jour... ou pas on verra lol.

Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

wow... what a great blog, this writter who wrote this article it's realy a great blogger, this article so inspiring me to be a better person online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy. online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

You re in point of fact a just right webmaster. The website loading speed is amazing. It kind of feels that you're doing any distinctive trick. Moreover, The contents are masterpiece. you have done a fantastic activity on this subject! online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

You have done a amazing job with you website online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

I am always searching online for articles that can help me. There is obviously a lot to know about this. I think you made some good points in Features also. Keep working, great job ! online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

wow, great, I was wondering how to cure acne naturally. and found your site by google, learned a lot, now i’m a bit clear. I’ve bookmark your site and also add rss. keep us updated. online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

Well, this got me thinking what other workouts are good for those of us who find ourselves on the road or have limited equipment options. online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

This is very educational content and written well for a change. It's nice to see that some people still understand how to write a quality post! online scams
Easton
Messages : 4499
Enregistré le : 24 févr. 2022, 16:22
Prénom Nom : Easton
Ville : hyd

I’ve been searching for some decent stuff on the subject and haven't had any luck up until this point, You just got a new biggest fan!.. online scams
Répondre